NOVINKA!!!
Diag_novinkaVeľmi často sa stáva, že závada je sporadická a stáva sa len počas jazdy. Od minulého roka máme 8 – kanálový (!!!) osciloskop s nepretržitým (aj niekoľko desiatok minút až hodín trvajúcim) nahrávaním záznamu. Zväčšením počtu kanálov ako aj doby nahrávania sa výrazne eliminuje čas potrebný na nájdenie nepríjemnej závady (stále však platí, že závadu musím vyvolať). Tento osciloskop rovnako patrí k absolútnej svetovej špičke.

 

 

 

 

Diagnostika závad osciloskopom

BOSCH_FSA_720 Vždy pred výmenou dielu, ktorý riadiaca jednotka označila za vadný, je potrebné zistiť, či je naozaj vadný… Pomáha nám v tom najmodernejší motortester Bosch FSA 720.
Je možné zisťovať aj prechodové odpory kostier napr. pri štarte, zosnímať si ako naozaj pracuje lambda sonda, indukčná cievka, vstrekovací ventil a mnoho iných priebehov, ktoré viacej napovedia o závade. Na obrázku je závada, s ktorou si čítačka jednoducho neporadí. Pamäť závad bez uložených chýb a auto trhalo a trhalo. Je vidieť, že chvíľami vypadával signál otáčok. Na vine však nebol snímač ale poškodené vodiče. Iba pomocou čítačky by som na závadu prišiel iba ak s veľkou dávkou šťastia a trvalo by mi to asi veľmi dlho. Použitím osciloskopu to bola len otázka času, kedy s autom zase trhne a teda objaví sa závada. Takýmto spôsobom sa snažíme maximálne znížiť Vaše náklady za diagnostiku a zbytočné výmeny „vadných“ súčiastok…

 

 

Diagnostický prístroj Bosch KTS 540

BOSCH_KTS_540Umožňuje diagnostiku riadiacich jednotiek takmer všetkých svetových výrobcov automobilov: Načítanie pamäte závad aj zmazanie skutočné hodnoty, s ktorými riadiaca jednotka pracuje test akčných členov nastavenie servisných intervalov… A čo je najlepšie, oproti môjmu pôvodnému KTS 550 je nová 540-ka spojená s PC pomocou Bluetooth a teda viem sa načítať na Vaše auto úplne v pohode aj na našom dvore. Údaje sa mi prenesú do môjho stacionárneho PC a hneď viem vytlačiť protokol s načítanými chybami pre tých, ktorí chcú len načítať pamäť závad. Tu pribudol ďalší tester – Autoboss V30, ktorým sa rozšírila diagnostika hlavne japonských a amerických automobilov. Rovnako máme k dispozícii SuperVag, VCDS (VAG group) a FOCOM (ford, volvo).
Novinka – Pri sporadických závadách (raz za 2-3 dni a pod.) je dobré najprv vedieť, kedy sa to stane a čo sa vtedy presne deje. keďže väčšina zákazníkov auto denne potrebuje a hľadanie takejto závady trvá (bohužiaľ) aj niekoľko dní, ponúkame ako prvé CRecorder. Je to malý prístroj, ktorý sa vloží do diagnostickej zásuvky. zákazník s autom odchádza a pri výskyte závady si zapamätá dátum a čas závady. Potom už len prinesie prístroj späť a najprv analyzujeme možné okruhy, ktoré závadu asi spôsobujú. Tým výrazne urýchlime čas potrebný na samotnú diagnostiku problému kontrolou len podozrivých  systémov.

Pozn.: Táto služba je spoplatnená aj zálohou za samotný prístroj, aby sme mali istotu, že sa vráti späť….

                                       

Uložiť

Uložiť

Uložiť

Uložiť

Uložiť

Uložiť

Uložiť

Uložiť

Uložiť

Uložiť